Tuesday, November 10, 2009

tiada penipuan

kenapa semua orang nak jadi special ? *ahh mestilah semua orang nak jadi special . semua nak jadi lain dari yang lain . nak jadi lebih menyerlah , nak jadi lebih hebat dari org lain, nak jadi lebih unik dan sebagainya. tapi realitinya semua orang sama . oke . mybe x sama tapi bukankah kita semua adalah manusia ? tapi, xkan na jadi sama jea , boring- kosong ! xde apa apa . *fill in the blank

mcm aku . aku nak jadi unik . aku xnak jadi sama . aku xnak jadi ta berguna . aku xnak jadi sama dgn orang lain , aku ta nak jadi aku , sebabnya? aku sama, aku gelak time lawak , aku senyum time gembira, aku nangis time aku sedeh, aku makan buger time aku lapa dan aku pergi ke tandas jika aku perlu . kesimpulannya aku sama . aku xunik , aku manusia biasa , aku xmenyerlah , aku xberguna , aku kosong ! aku nothing kat dunia ni . yeah aku mcm sedeh tapi tak ! aku xsedeh . aku cume berfikir . apa aku nak buat dalam hidup aku ? aku tak tahu nak buat apa dgn hidup aku .


kenapa aku diciptakan ? oke . aku xnak libatkan soal agama dalam hal ini . aku .. aah entah . aku tak tahu apa aku fikir sebernarnya . mungkin aku perlu makan sekarang

No comments:

Post a Comment