Tuesday, November 24, 2009

aku malas nak fikir

Tahniah !
tahniah tahniah tahniah kepada saya . (saya , bukan awak!)
kerana telah memaksa ramai orang membaca blog saya (saya oke ,bukan awak ! yang awak nak menyebok sekali ni kenapa? huh )

hari ni saya rasa tidak mahu bahasakan diri sebagai 'aku' lagi . kalau aku (eh sape sebut aku tadi?!). huh , kalau saya ckp juga . sila cium saya sebanyak 6kali . kenapa 6? (sbb aku cakap mcmtu)

korang tahu tak kenapa aku lapar? (btw , aku dah putus asa , aku nak ckp 'aku' jugak) . sebenarnya , aku nak diet . YE , perempuan mmg suke diet . dan kalau korang tak perasan , aku perempuan . aku dah tekad siap baca nawaitu ckp tak nak dinner malam ni . kononnye , aku dah mkn bnyk time lunch . sebenarnya aku just mkn nasi lemak , nasi dagang , mcd , dgn chicken chop je . tapi aku yakin kan diri aku yang aku dh bnyk mkn so aku tak payah dinner . aku ingt aku dpt bertahan . .

sehinggalah pukul 10 , kaki aku berjalan sendiri ke dapur . AKU TAK TIPU ! ia berjalan sendiri . dekat dlm perut aku dah buat satu konsert free . aku ckp kat diri aku ketika berjalan ke dapur .

aku tak lapar , aku tak lapar,
aku tak lapar , aku tak lapar .

sampai kat dapur , aku ckp "shit ! aku betul betul lapar!" . aku buka peti sejukk . time tu aku doa , "tolonglah jgn ada makanan kat dlm ni , tolonglah , tolonglah ! " dan seperti yang aku sangka . ada makanan kat dalam tu ! ohh my! WHY THIS IS HAPPENING TO ME? WHY?!

aku tenung mknn kt dlm peti ais tu selama 10minit , (aku tipu, 5minit sbnrnya) . aku ambil semua jenis buah dan makan slow2, dgn harapan , aku tak lapar . aku ambil puding sekali . lepas tu , aku makan roti . lepas tu aku berlari meninggalkan dapur . *aku tak nak mkn apa2 lagi .

setengah jalan , aku stop . aku lupa . aku belum minum air . so aku patah balik . masuk dapur , aku tuang air , aku minum . time tengah minum , aku nmpk ada maggie . aku jeling kt maggie tu , maggie tu jeling balik kat aku . lepas minum air , aku keluar dapur , lepas tu , aku masuk balik . aku masak maggie .

THE END .

No comments:

Post a Comment