Friday, November 13, 2009

hari ini

tadi , time aku nak buka laptop . aku agak blurr .
aku on laptop , lama gila dia loading .
so lama gila la aku tunggu kan ?
aku tunggu , and tunggu ..
akhirnya habis juga loading dia.
aku buka start , and click shutdown ,
aku tunggu sampai dia off .
then aku ckp "kimen , apehal aku shutdown balik ?"
so aku buka lagi sekali , and yeah , tunggu lagi sekali . huh .


selepas aku balik dari sekolah tadi , parents aku jemput naik kereta . biasanya aku jalan kaki . mak aku ckp mak aku baru lepas shopping bagai nak mati *dlm kata lain separuh mati , cari charge hp aku and baju untuk aku hang out esok sbb aku mengadu xde baju nak pakai :P sume baju dah penah pakai . haha . aku xsangka pulak mak aku yg mcm tak peduli tu , ambil berat . heee. harga dia ? lebih dari RM100 . tapi sumpah aku x suka . haha . bagi aku xlawa , i mean , xkira lah mak aku pilih dgn teilti pun , still , its not the way i dress up . tapi , xkan lah aku nak ckp kt mak aku "mama , baju ni retro sngt , nina tak suka" . i mean , come on lah , at least dia try what (: aku ckp aku suke sngt baju tuuu *tipu sunat . and yeah aku ckp thanks sngt2 kat mak aku . mama , no mather what , nina sayanggg mama sngt2 , thanks for everything , sumpah nina terharu gila babi <33

tadi aku main ragbi , dekat PJ .
naik bas yg disediakan . trainer die ,
bhaii , dari england .
aku xde lah excited sngt sbb well ,
die x hot mana pun .
tapi aku suka slang british dia , awww (':
balik2 habis lecun kasut aku kene lumpuh .
mcm kerbau baru balik berkubang .
bab bau pulak . isshh xsampai hati na jelas kan . HAHA .


sebelum aku buka komputer , aku mkn . well act aku dah tekad tak nak makan , sbb aku nak nmpk kurus esok . haha . tapi aku gagal berpura2 kenyang . haih .


btw , aku rindu najwa and meerul <33>


No comments:

Post a Comment