Wednesday, November 11, 2009

paper seni ,

ni lah yang aku tulis dekat kertas kosong,
semasa menunggu cikgu ambil paper seni .

ada cerita best ! semalam , aku on myspace , lepas tu aku sign out . habis .


kat sekolah aku , ada cikgu disiplin yg bernama "krisha kumari" , tapi aku lebih gemar memanggil beliau dgn nama "kurisha mari" . Lagi satu , aku xpernah tngk dia tak pakai baju sari dia tuu . teringin na tngk .


aku menyesal sbb tolak pinangan farid kamil haritu .


aku class ARIF , kelas paling pandai la konon nye ni . tetapi kenapa kelas A ni buruk dan tidak selesa ? Aku rasa inilah satusatu nya kelemahan dlm sistem pelajaran di negara kita . Budak yang pintar or budak yg sebenarnya tidak pintar tetapi tak tidur malam untuk baca buku sepatutnya , sewajarnya diberikan class yang cantik dan selesa .


saya makan 3kali sehari , tapi ameerul makan 7kali sehari .


kenapa tempat duduk aku panas di dlm dewan peperiksaan ? , aku rasa hafeeza yg dpt A dlm semua paper tu dpt A sbb dia duduk betul betul bawah kipas . bukankah ini tidak adil?


sepupu aku cakap , Dia nak kurus melidi tapi nak tetek , tak nak jadi papan . Kalau korang tanya aku? hmm , entah . xpernah terfikir .

aku rasa cerita pak pandir yg patut masuk dlm paper sejarah , menarik dan tidak membosankan , juga penuh pengajaran . siapa setuju ? patutkah aku masukkan isu ini di dlm parlimen ?


aku sngt sedih , kerana aku dpt tahu yang ada kerusi tersesat dekat 2C tertulis "mila gemok"



Lepas ni , aku nak bawak kereta . nak drive pergi mkn mcd . lapa . oke . apa aku nak makan ?
a ) buger mcdeluxe
b) nugget 4 ketul
c) ice cram mcflurry
d) coke
e) chicken satu set *spicyy .
f) eh kejap . aku tak pandai drive . shit .


Diyana pakai cermin mata selalu dpt markah tertinggi dlm paper math . Agak2 nya kalau aku pakai cermin mata . Aku akan dpt markah tertinggi dlm paper math tak ?


boring .


hari ni xde seekor cicak pun melekat kat siling kelas .



malam nanti aku nak mimpi aku couple dgn oliver sykes lah .


bila cikgu na kutip paper ni ?

1 comment: