Wednesday, November 18, 2009

sukahati aku lah

disebabkan ada sesetengah blog yang suka cakap pasal lelaki jenis apa yang dia benci dlm kata lain , tak suka . aku tertarik untuk luahkan benda yang sama . plus, aku tak keluar mana2 harini , aku xde credit na text sape2 ,myspace bosan sbb aku taken, xde org na try aku , aku xde bende nak buat . so , here we go ,

- aku benci bila lelaki minta topup dekat perempuan , tak kira lah emergency mcm mana pun .

- aku benci lelaki yang perangai punya la mcm sial tapi ckp "aku suke gurl bertudung" .

- aku benci laki yang lepak dgn kawan2 dia dan tinggalkan gf dia sorang2 mcm jahanam .

- aku benci lelaki yang pakai baju ada tulisan . kalau perempuan boleh lagi . laki? cannot go .

- aku benci lelaki yang ckp "i tak suka u pakai mcm ni , mcm tu , tak class betul, old fashion la my dear" kepala hotak kau . awek kau nak pakai apa , suka hati dialah .

- aku benci lelaki yang cakap manis mcm gula2 skittles tapi hakikatnya ? HAJAM JADAH .

- aku benci lelaki yang tak suka baca buku . and ckp buku tu low class , yes aku mengaku , lelaki mmg dah pandai malah lebih bijak dari perempuan , ade bukti. mmg fitrah . tapi laki jenis ni , aku rasa otak tak berkembang . come on , baca lah buku oke .

- aku benci laki yg show off , kalau duit xde , buat mcm xde duit buleh tak ? perempuan yang betul2 ikhlas tak pandang duit kau dlm poket .

- aku tak suke lelaki yang tulis mcm ni "akuw rasew kaw buat aq macam niew coz" . buleh tak type normal dan skema . aku tak faham .

-aku benci laki yang suke ckp lucah mcm sial pukimak lancau butoh depan perempuan , aku mengaku kdg2 aku terlepas ckp jgk bende ni, tapi at least , aku bukan nak tunjuk cool mcm korang .boleh belah la woi .

-aku benci bila laki yang pergi date tapi buat muka masam . kesian lah siket kat gf kau .

- aku rasa tak semua laki kena terus terang je bila nak ngorat perempuan , kadang2 kene jadi lebih misteri . kebanyakkan perempuan suka .

- aku faham , skrg ni zaman kalau nmpk awek cun lalu , buat bunyi tikus sambil muncungkan mulut , tapi sorry , aku benci bila laki buat mcm tu. xde class langsung . respect la siket awek tu

-tu jea la kot . otak aku dah low nak fikir benda lain .

No comments:

Post a Comment