Monday, November 16, 2009

credit aku tinggal 3sen

tadi aku baru lepas baca blog orang . salah satu blog yg paling aku minati .
dah semestinya aku TAK AKAN bagitau korang blog apa yg aku baca tu .
sbb nanti korang x baca dah blog aku . serius .
dan dlm blog tu ada tulis " realiti itu bosan"
aku tak berapa fhm dgn ayat tersebut , lalu aku google .
ya , aku jarang menggunakan kamus kerana aku tak hafal ABC .
aku google dan pelbagai HARAM J aku dapat .

sebenarnya aku xfaham dgn perkataan "HARAM J"
yang selalu aku gunakan . ye, aku selalu guna ayat yang aku tak faham .
aku pun ta faham kenapa .
seperti contoh , lancau . aku ta tahu lancau tu apa .
tapi aku selalu sebut bila aku rasa cmm nak sebut .
mungkin sbb aku fikir aku akan nmpk gengster bila sebut "lancau" itu .
mungkin lah . back to the story ,
aku rasa HARAM J tu mungkin sekali , HARAM JAIS . mungkin .


tapi mungkin tidak .

No comments:

Post a Comment