Tuesday, November 10, 2009

tak dapat berfikir

ahh . kenapa nee ? kenapa tak dapat nak tido ?
oke aku mengaku aku tak try na tido tapi aku xnak tido .
aku x tahu since when , aku dah set mata aku tido lebih dari pukul 1 .
well , at least aku xmcm burung hantu , burung hantu mata bulat , aku mata sepet .

see , different thing .

aku tak tahu sekarang pukul berapa sbb aku rasa mcm sial jam bilik aku lawa tapi rosak . haritu aku pernah bgn pukul 12:30 tengahari dan aku lihat jam pukul 9:30 pagi *rosakk . aku dgn bangga nya tido balik lalu menyebabkan aku lewat ke sekolah , eh bukan, tak ke sekolah . aku dimarahi mak . aku tahu anak dara kene bgn pagi tapi tolonglah salahkan jam bilik aku. ia rosak dan memberi info yang salah ke minda . sampai skrg aku tak tahu kenapa aku malas sngt nak betulkan jam aku yang rosak tu . mybe sbb sayang .


kalau korang tanya aku tengah buat apa skrg ,



aku tengah duduk dpn laptop , online dan buka youtube , *bukan redtube , sambil2 tu aku sdg mengulangkaji pelajaran , aku tipu , aku tak pernah mengulangkaji pelajaran ketika berada di hadapan laptop . tidak sama sekali . oh ya , aku juga sedang membaca blog orang . *mcm xde keje . dan update blog sendiri , dan reply cmmnt org dekat myspace . *aku tak tahu sejak bila aku memilih untuk mereply cmmnt , mungkin sbb aku dah rasa aku hot atau tahap kemalasan aku sudah bertambah . ahh , tu je yang aku sedang buat kot , sbb harini xde cicak pun yg aku nmpk dekat dinding . jadi aku xmemandang ke siling ,



tapi kalau myspacers, tanya aku , aku tengah buat apa ? aku akan reply "tengah online.u?" ataupun aku tak reply , xde kejadah haram aku nak jawab betol2 aku tengah buat apa . nanti org ckp aku perasan sendiri . act aku xfhm dgn org yang tanya sebegitu , "hai" then , "tenga buat apa" i mean , xde motif , kan? tanya lah bende yang bermanfaat siket , or tanya bende yang membuka minda , jadi tidak membuang masa dan tenaga . tapi aku xsalah myspacer2 tersebut , kerana dorang ada hak unutk tanya aku apa yang dorang nak . *salah aku sbb buat myspace .


btw aku arahkan semua org yang baca ni , baca post bawah nii , sbb tanpa disedari , aku still lagi mencari dan mencari . aku nak lagu tuu !

No comments:

Post a Comment