Wednesday, December 23, 2009

ehh , HELLO

tak sangka kita bertemu lagi . ye , persoalan anda kini terjawab . saya belum mati lagi . saya sebenarnya baru sahaja lepas menghadiri kem "if u fat , better you get dead" . selepas menghadiri kem selama 14hari 41 malam itu . saya kini kembali normal . banyak perkara yang saya pelajari daripada kem itu terutamanya , kalau anda mahu beli topup di 7eleven , pastikan abang 7e itu handsome . anyway , cerita tentang kem itu hanyalah khayalan semata2 .

sebenarnya , saya sebagai remaja yang baru nak mengenal dunia dan forever21 (tidak lupa juga cotton-on) telah membuat kesilapan yang mungkin akan saya ulangi . anda tidak perlu tahu kesilapan apa itu tetapi yang pasti saya masih dara dan suci . oleh kerana perbuatan saya itu kantoi , saya telah di denda (dlm kata lain grounded) oleh ayah saya . dulu ayah saya seorang yg lemah lembut dan bertolak ansur tetapi dia amat risau tentang saya dah tak mahu saya menjadi remaja sampah-sarap jadi dia mengambil keputusan untk lakukan apa sahaja untk saya menjadi anak dara yang baik dan tolong mak masak kat dapur .

maka , dia mengambil satu2 nya benda yang sngt2 saya cintai sepenuh hati saya iaitu laptop saya . jadi , skrg saya hanya boleh menggunakan laptop selama 2jam sehari dan bukannya 24jam sehari . ye , saya tahu . amat kejam sekali . huh ! apapun mungkin pada tahun hadapan , iaitu tahun 2010 , saya akan dapat kembali laptop saya , mungkin tidak tapi saya akan pastikan juga saya dpt balik laptop saya nanti .

btw , jgnlah rindu saya sngt , nanti saay post blog bnyk2 ye ?
anda semua sihat ? dah fikir azam 2010 nanti?

No comments:

Post a Comment