Thursday, December 3, 2009

aku anak sulung

okey , kenapa aku boleh jadi baik gila dgn kawan2 aku , tapi aku boleh jadi mcm sial dan kejam gila dgn adik2 lelaki aku ? BINGO ! you right . sbb aku benci dorang . aku rasa dorang annoying gila mcm jahanam . selalu buat muka mcm menyakitkan hati dan selalu berserabut dlm rumah aku . buat bising dan kdg2 jadi penghasut dan mata kedua untk parent aku . dan aku benci gila bila dorang buat muka mcm "i have my eyes on you sista" . -sambil angkat kening mcm ziana zain .

tapi sebenarnya, aku tipu , aku tak benci dorang . how can aku benci family aku sendiri ? bak kata adam sandler dlm movie click, "family first" . tapi aku tak tipu pasal sikap dorang yang annoying mcm jahanam, muka menyakitkan hati, selalu berserabut , pembising , dan penghasut tu . yeah dorang mmg annoying mcm jahanam, muka menyakitkan hati, selalu berserabut , pembising , dan penghasut , tapi aku tak pernah benci dorang , setiap kali aku cuba untk benci dorang , aku gagal. no matter what happend, dia still adek2 aku . tapi aku mengaku , aku mmg kejam sedikit dgn dorang , (kejam bnyk sebenarnya) , dgn kwn2 aku pun , aku tak kejam mcm ni

bilik aku dgn adek2 aku bersambung dan kami berkongsi toilet , kdg2, bila dia tak tahan sngt nak terkencing dan aku berada di dlm toilet , aku saja lambat2 kan , dia dah ketuk2 pintu jerit2 suruh aku keluar , aku dlm bilik air( tahan gelak) . bila aku keluar , aku nmpk dia dah berkerut sambil terkepit2 . HAHA . dia jerit "nina buat apa dlm tandas lama sngt haa?" , aku jawab "nina jumpa UFO dlm tandas tadi" dan dia terus masuk toilet , ketika dia di dalam , aku saja off lampu tandas, hihi . dia jerit "ninaaaaaaaaaaaaaaa!". aku dah gelak guling2 . kesian kau .

bila sarapan , aku bgn awal sbb selalunya aku bau makanan dulu . kadang2 , bila aku tengah mkn dan adik2 aku belum bgn , aku selalu habiskan sarapan lagi2 kalau sarapan tu hotdog cheese (mknn fav dorang) , bila dorang bgn , nmpk aku tengah habiskan sarapan , dorang mesti jerit "mamaaa! nina habiskan sarapan lagiiiiiii" .

heh , ada bnyk lagi benda2 kejam aku selalu buat kt adik aku . saja kacau dorang . kan ? baru lah boleh menjana ketahanan luar dan dalam . see, aku sebenarnya seorang kakak yang baik :) apa? korang tak percaya ? haha .

p/s : time dorang dah besar , smart dan handsome , aku pasti akan bawak dorang ke bb (bukit bintang) . HAHA . aku dah ajar dorang , kalau jumpa perempuan hot, kita hanya boleh lihat sahaja .

No comments:

Post a Comment