Sunday, December 27, 2009

saya sukaaa

kejadian ini berlaku ketika aku sedang bercuti. ketika aku sedang menunggu parents aku membeli tiket , aku sorang2 sambil bersandar di satu tiang . tiang itu besar dan bewarna hijau .

aku pejam mata .. dan ketika aku sedang membuka mata semula , aku ternampak seorang lelaki , memakai baju topmen dan di lehernya tergantung camera dslr . sangat hot ! dia juga sorang2 dan juga bersandar di satu tiang yang lain . tiang itu juga besar tetapi bewarna merah . dia sedang senyum dgn cool sambil melihat gmbr2 di dlm camera nya . adakah aku telah jatuh cinta ? gosh . dia sangat handsome .

aku dgn muka yang agak lawa dan tak malu nya , berjalan ke arah nya dan turut bersandar di tiang merah yang sama sambil berpura2 menaip sms . aku curi2 pandang dslr dia dan tanpa aku sedari , aku menyebut "canon.." secara random .

what the fackkk ,

seperti yg aku jangka, dia dengar dan memandang ke arah aku . aku berpeluh . aku rasa nak kencing dalam seluar . takkan tiba2 aku nak lari pulak ? mungkin aku patut cakap "saya suka camera awak" untk menutup malu . uhh , "saya suka camera awak" ? sngt tak cool !

ahhh . ini kecemasan . so aku pun mula buka mulut ,

"saya sukaa.."

dan dia angkat kening dia sambil tersenyum . ( oh sangat hot ! )

"saya sukaa .. cara awak angkat kening awak . sngt cool"

oh shit ! apa benda aku ckp ni ! so belum sempat dia ckp apa2 , aku blah kan diri .

apa benda tadi tu ? "saya sukaa .. cara awak angkat kening awak . sngt cool" . lain yg aku nak ckp , lain yang keluar . uhhh, aku langsung tak percaya aku ckp mcm tu .

anyway , di dlm A Famosa tersebut , aku ternampak dia lagi dalam 3,4 kali . tapi sumpah aku tak ikot dia . dia nmpk seronok menghabiskan masa dgn gf dia . gf dia hot , rambut perang , body cun dan hitam manis .

No comments:

Post a Comment