Friday, December 4, 2009

5perkara yang aku boleh fikir

sebelum itu, aku ingin meminta maaf kerana kebalakangan ini , aku rasa mcm nak marah semua org . semua benda lah kiranya . hari tu, aku baca surat khabar, isteri tinggalkan suami dan ditangkap berkhalwat dgn lelaki lain ketika inai masih merah di jari. aku rasa perempuan itu sngt kejam . mentang2 lah suami nye tu gemok dan tak hensem ! "fuck you perempuan."

huh. kalau tngk2 balik blog aku , semua mcm emo2 .kan ? lepas ni insya' aku tak emo mcm ini lagi . apa pun , aku nak bagitahu 5 perkara yang boleh buat aku rasa bengang :


1) bila orang pinjam hp aku dan buat mcm hp sendiri . aku dah baik2 kasi pinjam hp, kau boleh borak2 dgn bf kau lama2 . yg aku tak tahan tu , nak ckp "bye" tu sampai 10 kali . apa kes beb . kedit aku tu .

2) aku bengang bila hp aku xde bateri , patut ke aku blame syarikat samsung kerana bekalkan bateri yang lemah dan bodoh ?

3) "ade aku tanya?" - soalan paling annoying sekali. aku dah excited bercerita sampai habis, aku bagitau something yang mybe kau perlu tahu, kau buat muka blurr sambil tanya "ade aku tanya?" . lepas ni jgn harap lah aku nak ckp ape2 lagi dah dgn kau .

4) perempuan yang perasan dia hot /lawa sngt . baru lepas kena ngorat dgn mat bangla tepi jalan dah kecoh . baru kena bunyi tikus siket, dah menggedik . annoying gila aku . kau ingt kau je ke kat dunia ni yang lawa ?

5) orang melayu yang cakap melayu ada slang english . nak bangga ckp org putih pun tak payah la sampai nak buat aku meluat .

*sekali lagi aku mintak maaf
sbb entry ni pun ,
mcm emo jugak .

No comments:

Post a Comment