Tuesday, February 23, 2010

aku-tak-minat

ayah aku excited sbb dia dapat pekerja yang handsome (ayah aku bukan gay ) , aku rasa mungkin sbb dalam banyak2 pekerja dia , dia lah satu-satunya pekerja ayah aku yang handsome . ayah aku cakap kat mak aku "ma , handsome gile ma dia tu" . mak aku macam excited jugak . anyway, aku ada bagitahu tak dia akan dtg rumah aku 2kali sehari untk amik laptop and pulangkan laptop ? so , dia dtg rumah aku pagi tu , mak aku intip dia dari tingkap , mak aku terkejut tahap tak masuk akal dan ckp kat aku " nina , handsome doh dia , muda lagi , muka macam budak2, umur batu 19tahun, putih , bibir merah , muka suci , handsome gile lah!"

ouh and aku pun start jadi excited jgaklah kan sbb biasanya kalau mak aku ckp "gile lah!" , maksudnya mmg "gile lah!" . HAHA . so petang tu aku intai2 lah tengok dia , dari jauh aku tak nmpk sngt , plus aku ni bukan pandai usya-usya orang ni , so mak aku suruh aku bukakan pagar untuk dia , nak taknak aku pun cover cun , dgn sopan aku bukakkan pagar untuk dia , aku taknak lah nmpk gedik pulak kan sbb aku bukan nak menggatal pun , setakat ikut kata mak aku je . aku bukak pagar , aku tak sabar nak tengok muka dia ni , tapi aku gabra pulak sbb mak aku cakap dia handsome gila ! so , tanpa aku sedari , aku terlalu tunduk dan gabra sampai aku tak sempat pun nak tengok muka dia .

HA , HA . korang boleh gelakkan aku tapi setiap hari aku boleh bukak kan pagar untuk dia tau. aku akan pandang straight kat mata dia bebeh !

No comments:

Post a Comment