Tuesday, February 23, 2010

tentang aku jugak

Aku dah mula jadi malas balik . nak mampus . ni kerja sekolah, folio semua belum siap lagi ni. aku mmg suka tangguh kerja . kadang2 aku biar kerja tu berbukit sampai kalah ketinggian gunung kinabalu baru aku buat . (korang perasan tak aku suka cakap benda yang tak masuk akal?) kadang2 aku rasa macam nak menjerit (macam kene histeria) sbb aku tak-dapat control diri aku . aku nak study , aku nak study , aku nak study , tapi tak sampai setengah jam aku tutup buku . aku baring , aku buang masa fikir masa depan . ye , aku mmg suka fikir masa depan . bukan sbb aku tak sabar nak kawen dgn orang kaya okay .

tadi aku fikir, jadual aku mmg penuh jugak . isnin and rabu aku tusyen lepas habis sekolah , selasa atau khamis aku jogging (dlm kata lain lepak) atau aku pergi rumah liyana belajar main gitar , pergi intip budak2 skate yang hot-hot atau makan kat taqwa . sabtu dan ahad aku ada class swimming and kursus bahasa enggeris .(kalau free , aku out) -tapi sekarang aku malas nak keluar sbb tak tahulah kenapa . malam aku mmg akan buka komputer and lepas solat isya' baru aku start bukak buku . kalau aku ngantok , aku mesej ahpeng then tido .

APA MOTIF AKU POST ENTRY NI ?

takde motif .

padan muka korang sbb baca

No comments:

Post a Comment