Sunday, April 4, 2010

cina & botolnya

EHEM-EHEM , sebagai salah seorang calon pmr pada tahun ini , aku banyak study . masa aku from2 dan form3 aku masih boleh serong sekolah , lepak bb every week dan ponteng tusyen . tapi sekarang , haihh bukan nak cakap apa lah kan , tapi aku rasa aku lah perempuan paling rajin dalam dunia . study bagai nak rak je tapi malangnya, time exam tak dapat jugak 8A tuu . jadi aku dengan berpura-pura pandai nye , cuba cari jalan untuk , well dapat jugaklah 8A tu kan .

aku start tusyen kat one place ni , memang fucking hell gila lah kan sebab im the only malay kat sana . memang terdiam aku lah sorang2 kat tempat tusyen , first masuk memang A tak cakap B pun tak cakap. rasa macam tercampak kat negeri cina mana ntah . semua stok cina comel2 dgn short segala ,memang silap lah masuk sini . but well , duit dah bayar , nak tak nak aku memang kene bersifat 1 malaysia lah kan .

2 things aku belajar kat tusyen center ni , first , orang cina memang tak suka najib . not all of them lah , mybe dalam 2/3 . and second , kebanyakkan pelajar cina mmg hampir semua rajin2 dan pandai kan ? well , aku rasa mybe sebab dorang semua jenis bawak air mineral setiap masa dorang belajar . tengok jelah botol dorang besar mana . satu keluarga aku minum pun ntah boleh habis ke tak . kan kannn ?

mungkin aku nampak bodoh , tapi kesah apa aku . lepas ni aku akan bawak botol besar besar punya pergi tusyen dan sekolah !

tu pun kalau aku ingat .

No comments:

Post a Comment