Sunday, June 30, 2013

sebab aku percaya

well im quite strong. I never actually knew how strong I am.
I think im going to be fine.
my future is going to be awesome.
im going to find a great man.
im going to have a nice family.
a great job, nice kids, big house, shinny cars.

semua aku boleh redah.
sebab selagi aku percaya aku tahu aku boleh.
aku mesti boleh.
sebab nikmat hidup kita boleh rasa selagi kita berjalan.
kalau jatuh pun kira nikmat jugak la.
mana boleh kau jalan tak pernah jatuh.
takpe aih jatuh.
selagi kita bangun
selagi kita percaya semua benda yang jadi ada hikmahnya
apa orang kata?

everything happens for a reason.

selagi kau genggam ayat ni.
selagi kau sanjung Dia
selagi nyawa dikandung badan
selagi kau tak mati
kau mesti boleh.

macam aku,
orang yang selalu pijak aku adalah diri aku sendiri.
kalau aku kuat pijak, aku mesti kuat untuk bangun balik.
hati memang tak boleh control.
tapi satu benda hidup mesti kena terus ke depan.
nak rehat jap tepi jalan pun boleh.
tapi lepastu kena masuk track balik.
kene ke depan.
kalau nak pandang belakang pun jeling jeling sudah lah
yang penting kau pergi depan.
kalau kau stop pastu pandang kat belakang je buat apa.
depan je.
tu je hala tuju kau.

apa nak jadi pun jadi lah.

2 comments:

  1. Hai milla.Hang apa kabar?
    lama tak contact dengan hang =)
    Burppp..........Heheheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. sihat ni haihh. tegur je aku kt facebook insta twitter. haha.

      Delete