Wednesday, December 22, 2010

budak2 kelakar

aku suka one blog ni , which aku rasa pemilik blog tersebut seorang yang sngt sngt genius , semua benda dia boleh manipulate , dia ada pendapat tentang , well everything ! which i love . and yes, he's a man , not a boy . Fr me , when it's come about blogspot , i prefer to follow a blog yang ditulis oleh manusia yang berumur lebih kurang 20-30 tahun mcm tu , sebab , bagi aku apa yang dorang cakap (type) lebih realistik , lebih matang , and yes , lebih genius . there's many things i can learn . exspecially about life and 'the truth' about many things.

compare to us (budak-budak bawah 18 biasanya) , kita lebih banyak tulis blog tentang hidup kita , dunia kita , apa yang kita nak , senang cerita blog ni mcm tempat dorang (okay, okay, kami) mencaci , meluahkan perasaan , mengutuk orang , tempat kita tulis pasal boyfriend kita , time gaduh , time break , tempat kita memerli, tempat kita mengadu yang kita nak boyfriend, tempat kita tulis something untk bagi orang lain jeles dan juga , tempat kita rasa kita hebat . bagi mereka (okay salah , bagi kami) , blog tempat paling bebas untk tulis apa sahaja .

which is sometimes , boring and predictable .eh bukan nak kutuk , cuma nak compare je . suka hati kau lah nak tulis apa pun kat blog kau and suka hati akulah nak tulis apa kt blog aku,kan?

okay sambung , so one day , aku nak tahu pendapat dia tentang something , so aku tanya dia dekat formspring . dia ni kalau jawab soalan dari siapa2 mesti ringkas . ringkas tapi meaningfull. so here is the question and the answer :

apa pendapat anda tentang pavilion , bukit bintang , kl ?
Tempat tengok budak2 kelakar

aku tak puas hati dgn jawapan tu so aku tanya lagi

kenapa pavilion tempat tengok budak2 kelakar ?
sebab semua ikut template yang seakan-akan sama


lepastu aku gelak . okay aku dah cukup puas hati dgn jawapan tu . engkau pulak ?


jap nak tambah , sebenarnya , aku bukan nak kutuk or perli siapa2 , takde niat langsung , tapi aku just rasa kelakar sangat dgn jawapan dia . and IT'S TRUE like i said , he's a genius . dia describe budak2 dekat pavilion bb semua budak2 kelakar -__- HAHA . sbb semua style kan diri sama (okay tak semua lah ) . but still , its funny and genius :P

sekarang ni kat seluruh pelosok bandar dah dilanda fashion diseases . kalau nampak je orang lain pakai baju or seluar yg lawa , mesti ah dlm hati nak try pakai jugak kan? sekarang ni kalau nak cari baju yang sebijik atau nak dekat2 sama , comfirm dapat cari . tempat paling strategik nak cari ialah dekat pavilion atau bukit bintang , kat mana lagi ?

tapi tak salah pun , semua org nak nampak hebat . semua org nak nampak cool . lagi-lagi pulak benda senang nak dpt sbb pembekal - pembekal dari china akan sentiasa peka dgn fashion semasa dan memasarkan baju2 yang up-to-date untuk kita semua . HAHAHA.

but actually , what im trying to say is, bila hidup dah senang , banyak yg nampak hebat , bila banyak nampak hebat , susah nak cari yg special . sbb tu aku tak suka . aku nak jadi special -__-

apa-apa pun , jangan sesekali judge someone , anyone lah by his/her cloth . okay ?

No comments:

Post a Comment