Wednesday, December 8, 2010

aku ada penyakit

dengar ni semua , ESOK , aku nak pergi hospital . bukan kau yg nak pergi , aku yg nak pergi . aku tak suruh pun kau hantar lah bro ! ahhhhh diam ! okay esok aku nak pergi hospital .

sampai je hospital aku nak terus masuk bilik pemeriksaan dan cakap dekat dok-- , ehhh kejap ! salah . semula semula , untuk bagi ia kelihatan lebih dramatik , sampai je hospital, aku nak masuk dalam bilik pemeriksaan dan terus hentak meja doktor tu sambil jerit betul2 dpn mata doktor tu :

'DOKTOR SAYA RASA SAYA ADA MASAALAH TAK BOLEH TIDUR MALAM LAH DOKTOR! doktor kena tolong saya sbb saya memang benci penyakit ni ! saya rela ada penyakit tak kencing tiga hari tiga malam tapi saya tak rela ada penyakit macam ni ! doktor kan tahu saya dah la tengah holiday syokk syokk so syokkk holiday (mcm yg dalam tv tu) lepastu boleh lak saya dihidapi penyakit ni sumpah saya menderita doktor! doktor pun tahu kan boypren saya tu mana ada nak teman saya malam-malam mcm ni! kalau saya ada org nak msg tu takpelah jugak , doktor pun tahu kann dari zaman 'saya tak tahu forever21 tu apa' lagi saya tak topup! semua salah boypren saya sbb dia taknak pakai phone! takkan lah saya dgn muka mintak kaki nye selamba nak call mak dia pastu cakap "aunty i need to talk to kimi because i cant sleep" pulak . ishhhh saya ni bukan apa doktor saya mmg anti ah dgn penyakit saya ni , doktor tahu tak setiap malam since i got this penyakit , saya dok baring atas katil tu 3-4 jam doktor tahu tak ! ada satu malam tu sampai 5 jam! sampai muak saya cium bantal2 atas katil saya"


huhhhh *hembus nafas (jap ada lagi)

"DOKTOR TOLONG LAH DOKTOR! I cant do this anymore! I cant handle this situation ! i need your help! saya dah tak kisah doktor nak buat pembedahan ke , nak cucuk je , nak suruh saya makan pil sebesar jambu batu ke , saya dah tak peduli lagi dah ! saya tahu saya nak sembuh dari penyakit ni AS SOON AS POSSIBLE! kalau doktor tak tahu nak buat apa, saya suruh kerajaan saman doktor dgn anak-anak doktor sampai 7 keturunan doktor sekali ! doktor jgn main-main , saya rapat dgn NAJIB tauu! haaa, so bila doktor nak start ni?"



best tak post ni ? best kan ? best dia sampai aku tak sanggup aku nak baca balik -.-'

No comments:

Post a Comment