Saturday, July 24, 2010

UP

sekarang , pukul 5petang .. satu lagi hari yg aman untuk aku duduk di hadapan laptop ini , memikirkan apa yang aku nak type so that aku tak pergi makan . buka facebook , okay cakap pasal laman web sosial ni ,

aku sering tergelak . you know , bila aku buka facebook atau myspace dan dapati orang yang dulunya skema bagai nak gila dan gila punya ntah-apa-apa , now dah hot . dah speaking . baju semua dah bajet mahal je beli kat topman kan ? beli kat forever21 kan? cehh . HAHA .

okay . its not like aku kata aku menyampah ke apa , cume kelakar , sangat kelakar macam mana personaliti hot tu boleh ubah seseorang . completely .

tapi kalau setakat pakai hot hot je semua orang boleh buat , aku pun join, semua orang kena UP kan ? takkan still lagi nak pakai lame lame macam dulu kan , kita kena lah ikut trend , kan ? semua dah sampai kat england , kita stuck dekat singapore lagi , mana boleh beb , haha

okay fine . if nak ubah penampilan je aku memang tak boleh nak complain langsung , tapi bila perangai pun berubah , semua pun lain , lepastu nak berlagak bagai nak rak, and nak perasan serba serbi, aku memang nak kutuk .

okay

tak jadi lah kutuk

No comments:

Post a Comment