Saturday, July 24, 2010

masih lagi - kosong

when people look at me , they will say something like 'okay dia mesti always dapat apa yang dia nak, keluarga berada , okay boyfriend dia boleh tahan , dia nampak happy dan jenis yang tak ada perasaan , dia suka gelak , dia nampak okay , she seem sooo fine and fine'

well , the problem is , I am . urgh ,

Aku tak boleh tidur , aku selalu fikir , bila aku bangun dari tidur ,

aku harap aku bukan perempuan ini , perempuan yang 'banyak berfikir' tentang semua perkara , cuba untuk happy , cuba untuk happy , cuba untuk happy , aku cuba untuk dapatkan happy ending yang sememangnya bukan untuk aku .

aku dah penat untuk cuba . im tired with all this !

aku penat nak layan perasaan sendiri ,

Dia cakap , aku terlalu banyak berfikir , aku banyak berfikir ,

Aku rasa aku banyak berfikir dan aku dah penat berfikir .

I hate this . you know , when i dont have any problem , I want to create one.


I always feel the same , something like-nothing . empty and still nothing . serious shit what the hell im typing and what the hell im thinking ?

huhh .

I guess , aku hanya perempuan normal yang sama seperti perempuan lain dan aku kena berhenti berfikir dengan banyak . aku kena berhenti .

still , nothing-

No comments:

Post a Comment