Friday, August 7, 2009

jam magic.

Saya ta tahu kenapa saya nak post pasal benda ni . saya cume berasa hairan dan agak hairan sebab saya tak tahu kenapa setiap kali saya ada jam tangan . ia tak pernah kekal dengan saya . TAK samapai setengah bulan , mesti ia dah rosak , kucing saya tanam , hilang (missing in action and full of mystery) , or adeq saya yang berumur 2tahun tu makan (biasanya mcm tu lah) -___-'' .


Saya sedih . Saya ingat nak balas dendam dekat dia *adeq saya tu , tapi mama saya tak kasi sbb mama saya kata dia kecil lagi . saya setuju (sbb tu lah saya selalu panggil adeq saya tu makhluk perosak kecil) jadi saya pun bercadang nak balas dendam bila dia besar lagi .


But now , saya akan balas dendam dekat adeq ke-2 saya , muhd al amin, 12 tahun . Mak saya kata setuju dan bagi kebenaran bertulis lagi ( baiknya mak saya) lalu saya curi jam tangan adeq saya *yang besar and ada baaaanyakkk fungsi . heh .


1) adeq saya ta perasan pun yang jam dia hilang (sbb saya curi)
2) jam itu *yang saya curi selamat dan setia dengan saya .


mybe sebab jam tu tak pernah suke adeq saya or mybe sebab saya ni cantik agaknya . entah.

No comments:

Post a Comment