Friday, August 7, 2009

Saya ada blog, awak ada blog ke ?

ouhh yeaa! saya ada blog and I have a blog. so i think that's all,
HAHA , okey I have to write something right. uhh -____-''


fyi : saya suke copy paste ayat orang sbb saya suka combination ayat copy-paste. ehee. and and ! majoriti saya akan gunakan bahasa malaysia -sebab saya sokong bahasa ibunda sebab saya sayang ibu saya even dia selalu cubit saya dan ta bagi FREEDOM lngsg woo . Saya seorang yang sangatt la pemalas *belive me its true, my mom never teach me to lie ecspecially with you . jadi disebabkan itu saya rasa nak tulis blog , mana tahu ia buleh buat saya berdiri di muka bumi ini sebagai seorang yang rajin. mcm tu lah . Saya nak rajin sebab ibu saya kata kalau saya malas xde org nak kahwin dgn saya. Saya nak kawin.

No comments:

Post a Comment