Saturday, March 12, 2011

aku bukan manja

TAPI AKU CUMA TAK BIASA :

-bila kena bagun pagi 4 :30 pagi setiap hari.

-bila aku kena beratur mcm banduan sebelum mandi sambil pegang baldi dgn muka mengantuk penuh dgn taik mata (nak gosok mata pun tak larat sbb ngantuk sngt!)

-bila kena tidur dgn bertemankan dua kipas pusing2 atas kepala aku.

-bila semua jadual rutin aku diatur oleh org lain .

-bila kena jalan 2 kilometer pagi-pagi semata2 nak iron baju sekolah.

-bila aku takde masa nak tidur petang atau tengahari.

but MRSM is great. the school is huge! and fyi, my mrsm is the biggest mrsm in malaysia so far. the teacher is awesome . the student ? no different. the food is 'boleh laa' , the surau is good. the class is better . mrsm is great but the asrama is B.O.R.I.N.G okay? like seriosly. i hate living is asrama. yeah okay aku mengaku aku homesick hari ketiga. aku call mak aku nangis2 dgn hingus meleleh-leleh. okay fineee!

chill lah kan ? nanti biasalah kan ? kan ? CAKAP LAH KAN?! -.-

okay look at the bright side ,

-aku akan lebih mudah untk aku cemerlang dlm pelajaran (aku tahu aku skema gila skrg)

-aku boleh naik flight 8 x 2 kali setahun .

-aku boleh belajar buat kerja2 rumah supaya nanti bakal mak mertua suka. HAHA

-aku boleh jadi hebat di masa hadapan. (tak boleh bela betul aku ni kan)

okaylah aku cuma nak bagitahu mcm mana aku kt sana sbb ramai yg tanya and aku tak tahu nak jawab apa . best pun tak , tak best pun tak. but yeah , i ada kawan baru tau nama dia AMYYYYY. okay bye.


ALAH 2 YEARS JE PUNNNNNNNNNNNNN ---

kan ? O.O

No comments:

Post a Comment