Sunday, January 31, 2010

yeahhhh

PEOPLE , im aliveeee ! im too young to be dead .kalau korang tanya, aku masih mcm dulu , loser . aku masih lagi gagal kuruskan badan dan aku terlalu sibuk 'dating' dgn buku dan class2 tusyen . ade sesiapa rindukan aku ?

anyway , aku rasa agak sial bila tak update blog dan aku rasa agak tertekan bila ada segelintir orang tanya "milla , asal tak update blog? bila nak update?" . update blog jalanan ni bukanlah kerja bagi aku . ianya tempat aku menulis apa yang aku rasa, apa yang aku nmpk pada org lain dan apa yang aku lalui . dan aku juga harap ada yang tergelak . tapi aku taknak jadi pelawak sbb buat orang gelak adalah perkara paling susah dalam dunia . (atau mungkin tak)

hari ni , aku agak free untuk duduk menghadap komputer dan update blog ini . tapi masaalah nya , aku gagal mencari tajuk dan topik yang boleh aku manupulasi-kan . biasanya , sebelum aku start menaip , aku akan fikir dulu apa aku nak tulis . sbb kalau tak , aku akan jadi macam ni . merapu dan merapu dan merapu . aku harap kau tak kisah .

aku akan update blog lagi , BYE ( ! )

No comments:

Post a Comment