Friday, January 28, 2011

aku tak suka

nak tahu apa aku tak suka ?

1) aku tak suka bila tengok ada budak umur 7tahun pakai iphone. dan bila phone aku berbunyi , aku terpaksa buat tak tahu .

2) aku tak suka when i have a fight with my boyfriend and i shout to him 'DONT CALL ME AND DONT EVER TEXT ME!' dan aku tak dapat satu call or satu simple text 'sorry' pun dari dia .

3) aku tak suka bila aku nak nampak matang . dan cuba lari dari realiti yg aku cuma budak perempuan 16tahun yg shopping guna duit mak lagi. heh. aku sedar aku try pakai higheels, dress atau baju yg tak sesuai dgn umur aku , what is that ? that's stuuuuuuuuupid --'

4) aku tak suka bila aku tengok phone aku setiap 2 minit sambil tunggu bagai nak rak dia reply text dan apa yg dia jawab hanyalah 'k' .

5) aku tak suka bila ada orang cakap dia benci aku padahal aku tak pernah cakap dgn dia pun.

6) aku tak suka bila aku dtg rumah orang dan bila dia offer aku something like food ke , aku terpaksa cakap 'oh , its okay. thanks' untk jadi sopan. padahal aku memang nak !

7) aku tak suka bila aku tengah tengok tv dgn adik-adik aku lepastu tiba-tiba muncul part cium cium or goda goda .

8) aku tak suka bila ada orang badmood dan marah semua orang yg ada di sekeliling dia dengan alasan dia tengah badmood. oh kalau badmood je kau boleh buat apa kau nak ah ?

9) aku tak suka bila aku angkat call from unknown number dan dia cakap 'milaaaaaaaaaa , kenal tak ni siapa?' . kau fikir aku apa nak kenal pasti semua suara org yg aku kenal ?

10) aku tak suka bila someone buat lawak yang tak lawak dan aku terpaksa kena gelak .

No comments:

Post a Comment