Friday, August 13, 2010

happy fasting!


Assalamualaikum kpd semua umat islam yang berpuasa . sempena bulan puasa ini , saya telah berazam akan kurangkan bercakap kurang sopan dan akan cuba berperangai baik sebaik-baik yang mungkin .


5 minutes later ,


Okay , Aku decide untuk batalkan azam itu .


Actually , banyak cerita aku nak tulis seperti macam mana hebatnya party birthday aku (okay its not a big party but then its fun) , betapa lembabnya aku belajar menggunakan nikon aku , betapa menyampahnya aku dengan budak itu yang mulut macam babi , malah babi pun tiada mulut busuk macam dia . betapa takutnya aku dengan percubaan PMR yang bakal menyerang semua calon pmr (cehh saja nak besarkan cerita) , tidak lupa juga tentang betapa laparnya aku hingga ayat-ayat yang aku taip sekarang semua skema nak mampus .

tapi malangnya , masa itu melarang sekeras-kerasnya aku berbuat demikian kerana aku dah lapar , sekarang pukul 7 suku aku nak buka puasa percubaan makin dekat aku sesak nafas . bye .

No comments:

Post a Comment